Publikom 2017: Från 5000 till 50 000 besök på två år | Offentliga affärer
ÖVRIGT-Toppbanner1260x250
ÖVRIGT-Mobil-Toppbanner-320×320

SENASTE JOBB

• No Posts Found

Publikom 2017: Från 5000 till 50 000 besök på två år

Med kreativ kommunikation och marknadsföring sattes Malmö stadsarkiv på kartan. Kampanjen vann Inhouse 2015 i kategorin bästa kampanj småföretag. Ta del av historien bakom framgången direkt från utförarna och erhåll exklusivt handfasta framgångstips och verktyg som ger dig möjligheten att öka målgruppens intresse för din verksamhet. Johan Björkwall, Kommunikatör, Kulturförvaltningen Malmö Stad & Linda Kapusta, Kommunikatör, Kulturförvaltningen Malmö Stad.

SÄG DIN ÅSIKT. SKRIV EN KOMMENTAR!

MER OA TV

Kommentera

Your email address will not be published. Required fields are marked *